نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
سرخط خبرها

ویدئو| نخستین تصاویر از روضه منوره امامزاده داوود پس از سیل

  • کد خبر: ۱۱۹۰۶۴
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
ویدئو| نخستین تصاویر از روضه منوره امامزاده داوود پس از سیل
سیل شب گذشته در منطقه کن و امامزاده داوود (ع) تاکنون ۶ کشته و ۱۴ مفقود در پی داشته است؛ به گفته مسئولان بارندگی عصر امروز پنجشنبه نسبت به بارش شب گذشته شدیدتر است و به همین دلیل از ساکنان این محدوده خواسته شده فوراً منازل خود را ترک کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: شمار کشته‌شدگان سیل و رانش زمین در امامزاده داود (ع) به ۶ نفر و مفقودی ها به ۱۴ نفر رسید.

مرتضی مرادی پور روز پنج شنبه به ایرنا گفت: براساس آخرین آمار از عملکرد تیم‌های جست‌وجو و نجات و آنست ( جست‌وجو با سگ‌های زنده یاب) تا این لحظه ۹ نفر مصدوم شناسایی و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. همچنین وی لحظاتی پیش از کشف ششمین پیکر جان‌باخته در این حادثه خبر داد. وی گفت: لیستی از مفقودین تهیه شده که در حال حاضر ۱۴ نفر هستند و عملیات جست‌وجوی آن‌ها همچنان ادامه دارد.

تعداد بازدید : 956
 
تعداد بازدید : 857
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->